اخباراخبار آملاخبار مازندراناخبار ایراناخبار بین الملل

۳۲ مدال جهانی نتیجه تلاش ورزشکاران آملی در سال جاری است

آمل- رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری ورزشکاران آملی بیش از ۳۲ مدال جهانی به دست آوردند.
به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از آمل زیبا، ناصر نصری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در امر ورزش یکی از عوامل کاهش اعتیاد است.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه ورزش دشمن اعتیاد است، ادامه داد: کسی که از فعالیت‌های ورزشی برخوردار باشد، به‌هیچ وجه دنبال اعتیاد نمی‌رود و فرهنگ عمومی ورزش در جامعه باید رشد و گسترش پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه آمل از لحاظ قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک در دو سال اخیر جایگاه خوبی را در مازندران و کشور کسب کرد، افزود: در ۶ ماه ابتدای سال جاری ورزشکاران آملی بیش از ۳۲ مدال جهانی به دست آوردند.
نصری با بیان اینکه در دو تا سه سال اخیر ورود بخش خصوصی در امر ورزش بسیار خوب بود که ۱۶ سالن خصوصی در آمل فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در مدت اخیر ۱۰ نفر برای احداث سالن خصوصی مسقف موافقت اصولی دریافت کردند که سه سالن ورزشی، ۲۶ مهر ماه همزمان با روز ورزش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما تحرک و نشاط جامعه است و باید به ورزش بیشتر اهمیت بدهیم، ادامه داد: ورزش‌های همگانی را توسعه دهیم و موضوع هوای پاک و روزهای بدون خودرو را با همکاری فرمانداری آمل پیگیر هستیم.
نصری گفت: ۱۷ نفر را به صندوق کار آفرینی برای دریافت تسهیلات معرفی کردیم تا این افرادی که دارای باشگاه خصوصی هستند برای تجهیز باشگاه خود تسهیلات دریافت کنند و بتوانند در امر اشتغال فعالیت خوبی ارائه دهند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا