اخباراخبار آمل

پیام مدیر کانال آمل زیبا به مناسبت اولین سالروز تاسیس کانال آمل زیبا

*به نام حی رحیم، دفتر دل می گشاییم و به فر عشق، فروزان می کنیم محفل را… *

شور شیرین خاطرات و حس ناسیونالیستی و عشقِ تک تک مردمان این دیار ، بی شک بنای ایجاد کانال #آمل_زیبا بوده است.

خاطرات و مشغله های ذهنی ای از جنس عقیق سرخ که دل دیارمان را به آتش کشید و همچنین؛ از جنس تیله های بچگی مان، لب هر کداممان را به پهنای صورت گسترانْد.

#آمل ؛ این دیارِ سبزِ علویان، میزبان همیشگی دماوندِ پایدار و مقتدر، شهرِ اسطوره هایی از جنس آرش و شرف داران و غیرتمندان و هنرمندان و معلمانی که وجودشان مایه افتخار، و یاد و خاطره آنان که خاک سرد جسمشان را دربرگرفته، تداعی گرِ غرور این دیار همیشه سبز و پاک خواهد بود.

#آمل ؛ که ” او را با چشمِ پاک توان دید چون هلال ” ، تا می توانستیم و می توانیم از هر گزندی مبرایش می داریم و دست و دیده نااهلان و نادوستان را از رسیدن به اهداف نابجا و مخرب این کهن شهر، کوتاه می کنیم و می گوییم که: ” هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست “.

بنیان تاسیس کانال #آمل_زیبا با دیدنِ همیاری و نوع دوستی گروهی گمنام، جهتِ کمک به دوستانِ خواهانِ کمکِ شهرمان بوده _ کسانی که به هر دلیلی توانِ حل مشکلات کوچک و بزرگ روزمرگی خود را نداشته اند.._
گروهی که با وجود تفاوت کیش و مذهب و فرقه و تفکر و عقایدشان، دست در دست هم نهادند تا گره از مشکلاتِ یک همنوع وا کنند و این یعنی همان انسانیتی که همه مان دم از نبودش میزنیم..!

با تاسیس این گروه کوچک و شاهد بودنِ شادی ها و درد های مردمِ شهرمان، بر آن شدیم #آمل_زیبا را بنا نهیم تا مشکلات، وقایع و اخبار پیش آمد، زیبایی ها و نازیبایی های آمل را در سطح گسترده مخابره کنیم.

به #امید روزی که #هیچ_دردی یا به گفته ای #کمتر_دردی ، دلِ شهرمان را آزرده خاطر کند.

#آمل_زیبا با افتخار می گوید #یکساله شد و در طول این یک سال، توانسته رضایت مردمانش را بدست آورد و اینک دور زمان و گردش ایام، رسن تسلی بخش خاطره ما، مسرورِ خاطراتی ست که در کنار هم زیسته ایم و در اندوه و شادی این دیار، همراه و همگام هم بوده ایم.

به علت نبودِ وقت کافی و همچنین تعداد بی شماری از پیام های دلسوزانه، محترمانه و منتقدانه ارسالی شما عزیزان ؛ عذرخواهیِ خالصانه ی مان را بابت عدم پاسخگویی پذیرا باشید.

#آمل_زیبا قول می دهد همچون یکسال اخیر در احقاق حقوق مردمانش کوتاهی نکند و با کمال احترام، ابایی از هیچ دستگاهی جهت رسیدن به مشکلاتشان نداشته باشد.
ارادتمند همیشگی شما
روح اللّه جوکار
مدیر کانال بزرگ تلگرام آمل زیبا

‎تاسیس
۹۴/۸/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا