اخباراخبار آملاخبار مازندران

نماینده مردم آمل در مجلس: پل گردشگری در محور هراز احداث می‌شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه گردشگری محور هراز گفت: پل گردشگری در محور هراز احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آمل زیبا و به نقل از تسنیم ، عزت‌الله یوسفیان ملا عصر امروز در آیین افتتاحیه گازرسانی شهر رینه لاریجان آمل با بیان اینکه در اجرای پروژه گازرسانی آمل دو خط انتقال داشتیم، اظهار داشت: برای شهرک صنعتی نیاز به تقویت نیروی برق بوده که سال‌های گذشته بالغ بر 9 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت و مشکل این شهرک رفع شد.

وی افزود: زمان شروع به کار در مجلس، آمل تنها چهار روستا خط لوله‌کشی در حال انجام و دو روستای رودبار و زاغده از نعمت گاز بهره‌مند بودند در حالی که 50 درصد از دیگر شهرهای استان گازدار بودند.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه اکنون همه مناطق دشت و جلگه این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، تصریح کرد: برای منطقه لاریجان نیز از شرکت ملی گاز ایران خواستیم تا به هر نحوی این منطقه گازرسانی صورت گیرد به طوری که برخی از نقاط لوله‌گذاری با مجوز وزارت راه در زیر تونل انجام شد.

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح و تایید مجوز وزارت راه دو سال دوندگی صورت گرفت که دوباره مخالفت کردند و گفتند باید وام بگیرید تا رینه را گازدار کنیم، تصریح کرد: برای گازرسانی آمل بالغ بر 44 میلیارد تومان از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت شد که در این میان نمایندگان بابل و محمودآباد خواستند برای شهرستان آنها در لیست قرار دهند که 18 میلیارد تومان برای این دو شهرستان وام گرفته شد.

یوسفیان ملا از احداث پل و آسانسور گردشگری در منطقه محور هراز خبر داد و گفت: این پروژه به منظور بازدید از قله دماوند با نصب دوربین تک لنزی با اعتبار 100 میلیارد تومان در منطقه امامزاده علی(ع) محور هراز احداث می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا