اخبارجذاب ترین هااخبار آملاخبار مازندرانورزشیسرگرمی

مراسم استقبال از نایب قهرمان کونگ فو جهان

به گزارش آمل زیبا و به نقل از ایرنا ، آیین استقبال از این ورزشکار ملی پوش آملی روز چهارشنبه از بلوار مدرس در ابتدای ورودی شهرآمل با حضور معاون اداره ورزش وجوانان، بخشدار دشت سر و ورزشکاران این شهر برگزار شد.
ملی پوش تیم کونگ فو بزرگسالان ایران در بدو ورد به آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : مسابقات جهانی بلاروس با حضور بهترین های این رشته ورزشی در سطح بالایی برگزار شد و تیم های مختلف با نفرات اصلی خودشان در این مسابقات حضور داشتند.
مهران براری افزود : تیم ملی کونگو مردان وزنان ایران در چهار وزن مردان و سه وزن زنان شرکت کردند و عملکرد خیلی خوبی داشتند که یک طلا ، یک نقره و یک برنز حاصل کار تیم مردان بود و یک نقره هم توسط تیم کونگ فو زنان دراین مسابقات کسب شد.
وی با بیان اینکه تیم ملی کونگ فو ایران توانست در این رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی جهان درخشش خوبی داشته باشد، اضافه کرد : هر رقابت ورزشکاران حکم فینال را داشت و این وضعیت باعث شده بود تا تیم ها با قدرت وعملکرد بهتری برابر هم قرار بگیرند.
براری با بیان اینکه در مراحل مقدماتی و پیش از فینال حریفانی از فرانسه ، بلاروس و سوئد را شکست داده بود ، گفت که در دیدار نهایی با کونگ فو کار فنلاندی درحالی که از حریفم پیش بود ، متاسفانه ناداوری که همه کارشناسان هم به آن اذعان داشتند، مدال طلائی را که حق من بود به حریف فنلاندی دادند.
وی اضافه کرد : در این مسابقات در وزن 103 کیلوگرم و تنها نماینده مازندران بودم که خوشبختانه با دعای خیر مردم توانستم با دست پر برگردم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا