اخباراخبار آملاخبار ایرانورزشیاخبار بین الملل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: آمل میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر با حضور ۶۰ شطرنج باز خارجی به میزبانی مازندران در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش آمل زیبا و به نقل از تسنیم ،
حسین حسین زادگان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر اظهار داشت: شهرستان آمل در حوزه‌های مختلف ورزشی سابقه طولانی دارد که توانست ورزشکاران متعددی را در رشته‌های متفاوت وارد عرصه ورزش ملی و بین‌المللی کند.

وی با اعلام اینکه مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر به میزبانی مازندران در آمل برگزار می‌شود، افزود: این تورنمنت 14 بهمن آغاز و به مدت هفت روز در مجموعه تفریحی و رفاهی اکسین به اجرا در می‌آید.

حسین زادگان ادامه داد: در این مسابقات 500 شطرنج باز به رقابت می‌پردازند که 60 نفر آن ها خارجی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، برگزاری مطلوب این مسابقات را منوط به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی این شهرستان عنوان کرد و گفت: آمل نشان داد که در هر کاری ورود یافته به خوبی امتحان شان را پس دادند.

وی ادامه داد: ورزش استان از ماه‌های گذشته مطالعه خود را انجام داده تا بتواند تجربیات خود را در برگزاری این مسابقات استفاده ببرد.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌ها برای برگزاری این مسابقه با توجه به وضعیت نامساعد مالی همه دستگاه‌ها، نیاز به حمایت همه جانبه فدراسیون ورزش رشته شطرنج دارد تا هرچه بهتر این مسابقات در آمل به اجرا درآید.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه آمل نیز با اعلام آمادگی این شهرستان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر بیان کرد: این شهرستان تاکنون تجربه میزبانی برنامه‌های متعدد بین‌المللی بوده است.

حسین احسانی خاطرنشان کرد: آمل با وجود مهد ورزش های متفاوت ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی رشته‌های ورزشی دارد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی سعی خود را به کار می‌برند تا با برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج نام معتبری را برای خود در کشور به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا