اخباراخبار آمل

شهردار آمل اولویت های پروژه های سال 97 را اعلام کرد

شهردار آمل گفت:
بودجه پیشنهادی شهرداری در سال 97 به مبلغ 150میلیارد تومان است و ابتیاع زمین پاساکش ، آسفالت معابر اصلی و فرعی ، آغاز احداث کشتارگاه صنعتی و احداث بلوار ولایت جنوبی در اولویت پروژه ها قرار دارد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل ، احمد امیرسلیمانی با اشاره به اینکه در سال 97 در حوزه های عمرانی ما 4 اولویت اصلی داریم که اولین اولویت ابتیاع مرتع پاساکش است خاطر نشان کرد:
برای این امر بایستی مبلغ 15 میلیارد تومان به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پرداخت کنیم که در این خصوص وظیفه خود می دانیم از زحمات و پیگیری های دکتر یوسفیان نماینده مردم شریف آمل در مجلس و جناب آقای رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل تقدیر و تشکر نماییم.

وی از اختصاص حدود 20 میلیارد تومانی روکش آسفالت سطح شهر در سال 97 خبر داد و گفت:
احداث بلوار ولایت جنوبی در امتداد بلوار شمالی از پروژه های محوری و با اهمیت دیگر است و برای این بلوار نیز مبلغ 8 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفتیم .

امیرسلیمانی همچنین آغاز احداث کشتارگاه صنعتی را از اولویت های بهداشتی و زیست محیطی شهرداری در سال 97 دانست و افزود:
کشتارگاه صنعتی از نیاز های اساسی آمل است که تمام تلاش خود را برای این پروژه انجام خواهیم داد اما محقق شدن هر چه سریعتر آن به همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی نیازمند است.

شهردار آمل در خصوص تعریض بلوار امام رضا(ع) نیز یادآور شد:
با پیگیری های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس 40 میلیارد تومان از ردیف اعتبارات ملی مدنظر قرار گرفته شده است که به زودی این پروژه از محل اسناد خزانه قابل اجرا خواهد بود.

وی با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و نقش آفرینی آنان در مشارکت مردمی خاطر نشان کرد:
پروژه هایی که نتیجه آن را شهروندان شریف آمل خواهند برد با نظارت و آینده نگری شورانشینان و همچنین عزم راسخ نیروهای خدوم شهرداری محقق می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا