اخباراخبار آملاخبار مازندراناخبار ایرانورزشی

شعبانپور دبیر هیات جانبازان و معلولین آمل: سطح مسابقات بین المللی تایلند بسیار بالا بود

شعبانپور:از حامیان تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل تشکر میکنم.
تیم شهرداری آمل که به نمایندگی از ایران در رقابت های دوستانه جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند حضور یافته بود به عنوان قهرمانی دست یافت.

شهرداریاین مسابقات در سطح بسیار بالا برگزار شد و در این مسابقات تیم های الف و ب کره جنوبی،تیم جوانان و بزرگسالان تایلند و شهرداری آمل حضور داشتند.

تیم شهرداری آمل که به نمایندگی از ایران در رقابت های دوستانه جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند حضور یافته بود به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

امید شعبانپور دبیر هییت جانبازان و معولین شهرستان آمل در مصاحبه اختصاصی با آمل زیبا درمورد سطح این مسابقات گفت:
که همه ی این تیم ها با تمام قوا در این مسابقات شرکت کردند و خداراشکر تیم ما با تمرینات منظم و تلاش زیاد و با درایت مسعود فلاح سرمربی و مظلوم مربی تیم توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.

شعبانپور در ادامه افزود:
طی هماهنگی هایی که بین تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل و تیم های الف و ب کره جنوبی داشتیم قرار براین شد یک تورنمنت بین المللی
در یکی از دوکشور طرفین برگزار کنیم که انشاالله با حمایت های شهرداری و شورای محترم شهرستان آمل در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.

دبیر هییت جانبازان و معلولین شهرستان آمل در پایان گفت:
جا دارد از اینجا از آقایان نقی مهدوی ریاست محترم هیات جانبازان و معلولین استان مازندران،خمجانی دبیر فدراسیون،خسرو ابراهیم زاده نایب رییس شورای شهر آمل و نماینده تیم که در این مسابقات ما را همراهی کردند تشکر کنم.
همینطور از آقای امیرسلیمانی شهردار آمل که همیشه حامی تیم ما بوده است کمال تشکر و قدردانی را دارم.

علی حسینی – آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا