اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

شاگردان عطایی در تحقق یک رویا / آملی ها با توپ پر به تهران می روند

به گزارش آمل زیبا:
هفته یازدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذرماه با شش دیدار پیگیری می شود و پس از این دیدار ها تیم ها به مدت ۱۴ روز به تعطیلات نیم فصل می روند.

هفته یازدهم و پایانی دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز سه شنبه ۱۴ آذرماه و روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، ساری، تبریز، کاشان و اردکان پیگیری خواهد شد.

پنج دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه برگزار می شود که تیم های پیکان تهران و کاله مازندران از ساعت ۱۵ در نخستین دیدار این روز و در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند.
در این دیدار حساس آملی ها با توپ پر به تهران خواهند رفت، چرا که تیم کاله با مهیا کردن 5 دستگاه اتوبوس به هواداران خود می خواهد هواداران خود را به تهران اعزام کند تا شاید شاگردان عطایی با حمایت تماشاگران خود بتوانند نتیجه را به شکل دیگری رقم بزنند و با ایجاد یک شگفتی این دیدار سخت و خارج از خانه را از آن خود کنند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران که با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند، در حالی به مصاف کاله می روند که هنوز نتیجه دیدار ناتمام آنان برابر شهرداری ارومیه در هفته دهم مشخص نشده است و قرار است امروز (دوشنبه) کمیته انضباطی فدارسیون والیبال به این موضوع رسیدگی کند.

کاله آمل نیز هم اکنون با پنج برد و ۱۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و فاتح این دیدار رتبه بهتر جدول را از آن خود خواهد کرد.
لازم بذکر است: کاله مازندران نیز یک دیدار معوقه با هاوش گنبد دارد.

(به قلم علی گرجی پور)

برنامه کامل هفته یازدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

سه شنبه ۱۴ آذرماه:

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

سارویه ساری – بانک سرمایه

چهارشنبه ۱۵ آذرماه:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵

پیکان تهران – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

سایپا تهران – شهرداری ارومیه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶

شهرداری تبریز – شهرداری ورامین

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت ۱۶

رعد پدافند کاشان – شمس

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۶

خاتم اردکان – هاوش گنبد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا