اخباراخبار آملورزشی

رضا صفایی: انگیزه های فراوانی را برای اثبات خود دارم/کاله تیم ریشه دار و پر افتخاری است

رضا صفایی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران و تیم های پیکان و سارویه ساری پس از عقد قرارداد با تیم والیبال کاله آمل در گفتگوی اختصاصی با آمل زیبا اظهار داشت:
بسیار خوشحالم که به تیم کاله پیوستم چون کاله یکی از تیم های ریشه دار و پر افتخار ایران محسوب می شود و آرزوی هر بازیکنی حضور در این تیم و بازی کردن در کنار هواداران پرشور این تیم می باشد.

وی در ادامه افزود:
من از سه تیم خوب لیگ برتر والیبال پیشنهاد داشتم که یکی از آنها کاله بود و در شرایطی این تیم را انتخاب کردم که از سوی سایر تیم ها پیشنهاد مالی بالاتری را داشتم اما تصمیم گرفتم تا در کنار این تیم ریشه دار و هواداران خاص این شهر باشم.

صفایی در رابطه با هواداران تیم کاله و جو سالن والیبال در آمل نیز بیان داشت:
من چندین دفعه با تیم های مختلف به آمل آمدم و واقعا جو ورزشگاه این شهر فوق العاده بود و همیشه شاهد حمایت های هواداران آملی از تیم شهرشان حتی در بازی های خارج از خانه نیز بودم و همیشه دوست داشتم برای این تیم و این هوادارا عاشق بازی کنم.

قطر پاسور کوهدشتی تیم کاله آمل در رابطه با تفکرات بهروز عطایی و مربیان دیگر خاطرنشان کرد:
من در چند سال اخیر با مربیان زیادی کار کردم اما در مورد آقای عطایی باید بگویم که ایشان یکی از خوش فکر ترین مربیان و فرد کاریزماتیکی هستند که با تیم کاله و در رده های ملی برای کشور ایران افتخار آفرینی زیادی کردند به همین خاطر بسیار خرسندم که باید برای تعالی تیمی تلاش کنم که مربی آن بهروز عطایی است.

وی افزود: من بازی کردن در سخت ترین شرایط را در کنار بزرگان والیبال آموختم و در دوران حرفه ای خود همیشه انگیزه زیادی برای اثبات خود به دیگران داشتم پس امیدوارم در تیم کاله نیز بتوانم برای رسیدن به هدفم بجنگم.

رضا صفایی بازیکن27ساله تیم کاله آمل در مورد تیم سابق خود سارویه ساری نیز متذکر شد:
سارویه تیم بسیار خوبی بود ولی بی توجهی مسئولین به این تیم لطمه زد اما امیدوارم از این به بعد مسئولین به این تیم کمک کنند تا بتوانند نتیجه بگیرند و در ادامه راه موفق باشند.
وی در پایان افزود: خوشحالم که به آمل آمدم و از تمامی مردم فهیم آمل تشکر میکنم که در این چند روز به بنده لطف زیادی داشته اند و از همه هواداران تیم کاله می خواهم که مثل همیشه از تیم کاله حمایت کنند تا بتوانیم به هدف های بزرگ خود برسیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا