اخبارسیاسیاخبار آملاخبار مازندران

رسانه ها پل ارتباطی مردم با پلیس هستند پس نباید به شایعات دامن بزنند

به گزارش آمل زیبا, نخستین نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل با حضور اصحاب رسانه در ستاد انتظامی آمل برگزار شد.

سرهنگ نعمت الله آزادی در گفتگو با اصحاب رسانه بیان داشت : نیروی انتظامی کار سخت و دشواری را بر عهده دارد و در این مسیر دشوار باید با جامعه رسانه، ارتباط نزدیکتری داشته باشیم.
وی در رابطه با حضور در شهرستان آمل نیز عنوان کرد: در آمل احساس بسیار خوبی دارم و خوشحالم که در کنار مردم ولایتمدار آمل هستم چرا که آملی همیشه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی حضور فعالی داشتند و آمل برای من وطن دوم بشمار می آید و علاقه زیادی به مردم آمل دارم، زیرا زمانیکه مردم شهرم(کرمانشاه) در زلزله گرفتار شده بودند، ایثار و فداکاری مردم آمل را برای کمک به هم نوعانشان با چشمان خود دیدم.
سرهنگ آزادی در ادامه از کاهش سرقت ها،افزایش کشف مواد مخدر و افزایش گشت های شبانه در سطح شهرستان آمل خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: بهتر است که رسانه ها مطالب و تیترهای خود را بزرگ جلوه ندهند تا در اخبار منتشر شده از سوی آن ها تناقض وجود نداشته باشد، زیرا رسانه ها پل ارتباطی مردم با پلیس هستند و اگر سواد رسانه ای نداشته باشند باعث تشفیش اذعان عمومی می شوند.
وی افزود: با وجود نظارت دقیق پلیس فتا باز هم در فضای مجازی شاهد تخلفاتی هستیم که آسیب های مخرب اجتماعی زیادی از این محیط ناسالم منتشر می شود.
نعمت الله آزادی در مورد دوربین های سطح شهر نیز افزود: برای کنترل ترافیک و نظارت کامل بر سطح شهر به دوربین هایی نیاز داشتیم که با اقدامات خوبی که در این زمینه انجام دادیم امید است تا از فردا(سشنبه) در شهرستان آمل از آنها بهره برداری شود.
وی در رابطه با چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: مردم و رسانه ها باید به پلیس کمک کنند تا بتوانیم این روز را که هر سال به یک معضل تبدیل شده است به خوبی پشت سر بگذاریم.
وی در پایان به اصحاب رسانه خبر داد که سرهنگ حسین اسدی به سمت جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل منصوب شد.

علی گرجی پور- آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا