اخباراخبار آملورزشی

دربی مازنی ها در لیگ فوتسال کشور برنده نداشت

به گزارش آمل زیبا و به نقل از ایرنا ، دیدار دو تیم سفیر میهمان آمل و شهروند نوین سورک در چارچوب هفته نهم این مسابقات عصر جمعه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

این نتیجه در حالی با تساوی به پایان رسید که تیم سفیر میهمان آمل در نیمه نخست با برتری 2 بر 1 نیمه نخست راهی رختکن شده بود.
برای تیم سفیر میهمان آمل در این دیدار ‘ رشید محمدزاده ‘ در دقیقه هفتم و سیزدهم و ‘ علیرضا آزاد ‘ در دقیقه بیست و پنجم گلزنی کردند.
سه گل تیم شهروند نوین سورک هم توسط ‘ مجتبی علیزاده ‘ در دقیقه سیزدهم ، ‘ مرتضی مظفری ‘ در دقیقه سی و یکم و
‘ فرشاد قربانی ‘ در دقیقه سی و ششم وارد دروازه تیم آمل شد.
دو تیم در حالی به این تساوی دست یافتند که تیم شهروند سورک می توانست با پیروزی در این دیدار ، صعودش را به مرحله دوم این مسابقات قطعی کند ، ولی اکنون با کسب یک امتیاز این دیدار ، امیدهایش برای صعود از دست رفت.
شاگردان ‘ جواد رزاقی ‘ در تیم سفیر میهمان آمل هم به واسطه کسب نخستین تساوی ، یک پیروزی و پنج باخت در بازی های قبلی با چهار امتیاز در رده چهارم جدول پنج تیمی گروه ششم باقی ماند و برای بقاء در لیگ دسته دوم فوتسال کشوربه تساوی در دیدار هفته آخر برابر تیم انتهای جدولی امیدبناب نیاز دارد.
تا پایان هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال مردان باشگاههای کشور پس از تیم امید مرزن آباد 18 امتیازی، تیم لوازم خانگی بهروز قزوین با 15 و شهروند نوین سورک با 13 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.
همچنین تیم سفیرمیهمان آمل با چهار و امید بناب هم با سه امتیاز در رده های چهارم و پنجم این گروه قرار دارند.
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال مردان باشگاههای ایران با حضور 34 تیم در 6 گروه درحال برگزاری است.
درپایان این مسابقات دو تیم برتر جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک باشگاههای کشور را کسب خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا