اخباراخبار آمل

بازیکنان اصلی فصل گذشته تیم والیبال کاله مازندران ماندنی شدند

 سرمربی تیم لیگ برتری والیبال کاله مازندران گفت: هدف این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر والیبال حفظ نفرات اصلی وبازیکنان کلیدی فصل گذشته این تیم هست که خوشبختانه این مهم انجام شده است

بهروز عطایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آمل افزود: هرچند بازیکنان فصل گذشته ما عمدتا از تیم ملی نوجوانان بودند، و برای نخستین بار در لیگ برتروالیبال کشور بازی می کردند، اما در نیم فصل دوم عملکرد قابل توجه وخیره کننده ای داشتند.
وی ادامه داد، با موافقت باشگاه کاله مازندران، درواقع اسکلت اصلی تیم در فصل گذشته حفظ شده ودر تلاش هستیم تا چند بازیکن مورد نظر را برای بهبود تیم در برخی پست ها جذب کنیم.
سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه در برخی محافل ورزشی گفته می شود که فلان بازیکن جذب کاله شده و بازیکن دیگری در آستانه پیوستن به این تیم هست، افزود که این گفته ها فقط در حد حرف و گمانه زنی ها است و باشگاه مسیر قانونی خود را برای جذب بازیکنان ادامه خواهد داد.
عطایی ادامه داد: هنوزبازیکن جدیدی را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جذب نکرده و جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی در اختیار باشگاه قرار دارد.
وی افزود: در هر صورت جذب بازیکنان مستعد بومی که در تیم های لیگ برتری در فصل گذشته عضویت داشتند، در اولویت باشگاه کاله مازندران است.
سرمربی تیم لیگ برتری والیبال کاله مازندران تصریح کرد: در هر حال منتظر سیاست های کلی باشگاه کاله مازندران در فصل جدید لیگ برتر والیبال هستیم اما آن چیزی که مهم ودارای اهمیت برای هواداران ومردم آمل هست ، کاله مازندران با قدرت و صددرصد در مسابقات لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.
عطایی درخصوص زمان آغاز تمرینات این تیم نیز گفت: برنامه تمرینی هنوز مشخص نشده اما سعی خواهیم کرد از اواخرمردادماه در آمل تمرینات را با جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کنیم.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال کاله مازندران فصل گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بدون جذب بازیکنان ستاره وبا حضور بازیکنان تیم ملی نوجوانان که هدایت این تیم نیز برعهده بهروز عطایی بوده، آغاز کرد.
این تیم هرچند شروعی ناامیدکننده را با بازیکنان نوجوان وکم تجربه خود آغاز کرده بود، اما در ادامه مسابقات وبه خصوص نیم فصل دوم با درخشش این بازیکنان به مرحله حذفی صعود، اما در این مرحله در بازیهای حذفی ودر مجموع سه دیدار با تیم مدعی شهرداری ارومیه 2بریک مغلوب واز رسیدن به جمع چهار تیم پایانی بازماند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در نهایت با قرارگرفتن در رده ششم جدول دوازده تیمی، سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» را به پایان رساندند.
تیم والیبال کاله مازندران درمدت هفت سال حضور دررقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران، 2 مقام قهرمانی ، نایب قهرمانی، مقام سومی لیگ برتر، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا و چهارمی جام باشگاه های جهان را کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا