اخبارسیاسیاخبار آملاخبار مازندران

تسهیلات 110 میلیارد ریالی دولت برای ایجاد اشتغال در شهرستان آمل

سیدجعفر رسولی با بیان اینکه سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال امسال در شهرستان آمل در دستگاه های مختلف اجرایی حدود 5 هزار نفر است از همه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست: با همکاری و ایجاد تحول در بخش تولید اشتغال، زمینه جذب حداکثری این اعتبار را فراهم و برای تحقق، تعهدی که برای ایجاد فرصت شغلی در این شهرستان شده، تلاش کنند.
فرماندار ویژه آمل با اشاره به انتخاب اولویت اشتغال برای 57 درصد مردم در نظر سنجی عمومی کشور، این موضوع را از معیشت مهم تر دانست و افزود: مدیرانی که مسئولیت امور را پذیرفته اند، باید به اهداف و سیاست های دولت در این راستا پایبند بوده و با اجرای تعهدی که برای تحقق سهم اشتغال زایی در ادارات خود داده اند، برای شکوفایی و رونق اشتغال کوشا باشند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های مناسب درحوزه صنایع دستی، گردشگری و مشاغل خانگی در تولید اشتغال شهرستان آمل گفت: می توان با جذب اعتبارات و تسهیلات دولتی در این بخش، زمینه اشتغال و بکارگیری فارغ التحصیلان حوزه صنایع دستی و گردشگری و همچنین مشاغل خانگی را در این شهرستان توسعه داد.
بنا بر اعلام مدیران گمرک وسازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران حدود 50 درصد اشتغال مازندران، در شهرستان آمل مستقر شده است.
شهرستان آمل با حدود 405 هزارنفر جمعیت دارای چهار شهرک و ناحیه صنعتی است و بیش از نیمی از صادارات سالانه مازندران از این شهرستان انجام می شود.
پیام فلاح (خبرنگار آمل زیبا )

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا