اخباراخبار آملورزشی

بهروز عطایی در گفتگو با آمل زیبا: شاکله تیم حفظ شده و به دنبال بهترین نمایش هستیم/هواداران در همه حال کنارمان بودند

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار آمل زیبا، درخصوص وضعیت تیم والیبال کاله مازندران گفت:سه هفته ای است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم البته تعدادی از بازیکنان درگیر مسابقات تیم های ملی بودند که با اضافه شدن آنها ترکیب تیم کامل شد و طبق برنامه هایی که داریم بازیکنان تمرینات خود را به خوبی انجام می دهند.

وی ادامه داد:خدا را شکر تمرینات بدون هیچ نقصی برگزار می شود و آرامش خاصی در تیم حاکم است و تا قبل از شروع مسابقات لیگ به شرایط مطلوب خواهیم رسید.

بهروز عطایی در خصوص هدف تیم کاله مازندران برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت:پیش‌بینی می‌کنم در این فصل شاهد رقابت‌های بسیار سختی باشیم. شاکله تیم را حفظ کردیم امسال هم همه تلاش ما این خواهد بود که بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم .

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به حمایت همه‌جانبه تماشاگران آمل از تیم شهر خود خاطرنشان کرد:قسمت اعظمی از موفقیت‌های باشگاه کاله را مدیون هواداران هستیم،هواداران همیشه و در هر شرایطی تیم خود را تنها نمی‌گذارند ما نیز امسال همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با کسب نتایج مناسب و ارائه یک بازی خوب دل آنان را شاد کنیم.

در پایان در مورد برنامه های پیش فصل تیمش خاطر نشان کرد:در روز های آتی به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال به دعوت باشگاه گالاتاسرای ترکیه راهی این کشور می شویم

وی افزود:حضور در تورنمنت ترکیه در راستای آمادگی پیش فصل این تیم مناسب است و برگزاری بازی تدارکاتی وسطح بالا در تورنمنت ، در میزان آمادگی و سنجش عملکرد بازیکنان تیم مفید وارزشمند خواهد بود. پس از آن ، ادامه تمرینات را در آمل پیگیری خواهیم کرد .

بهروز عطایی در دوران حضورش به عنوان سرمربی کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، دو مقام قهرمانی ، نایب قهرمانی،دو مقام سومی لیگ برتر، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا و سومی جام باشگاه های آسیا را درکارنامه دارد.

سینا هدایت-آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا