اخبارسیاسیاخبار ایراناخبار بین الملل

بانک مرکزی مردم را سرکار گذاشت !!

به گزارش آمل زیبا و به نقل از تسنیم، درحالی بانک مرکزی طی روز های گذشته از توزیع ارز مسافرتی به زائران اربعین که از طریق کاروان های سازمان حج و زیارت به عتبات مشرف خواهند شد، خبر داده بود که سیاست سازمان حج در آن ایام چیز دیگری است.

خبر توزیع ارز مسافرتی به زائران اربعین درحالی طی روزهای اخیر به یکی از اخبار پر سر و صدای اربعین حسینی تبدیل شده بود که اظهارات جدید رئیس سازمان حج و زیارت در خبرگزاری تسنیم، پرده از واقعیتی مهم برداشت.

ماجرا از این قرار بود، که در هفته گذشته خبری از بانک مرکزی بیرون آمد مبنی براینکه امسال زائران اربعین ارز مسافرتی به نرخ مبادله ای دریافت خواهند کرد البته مشروط به اینکه از طریق کاروان های رسمی سازمان و حج و زیارت به عتبات مشرف شوند.

بعد از آنهم البته بسیاری از زائران اربعین به شعب بانک های منتخب که از سوی بانک مرکزی معرفی شده بود مراجعه کرده ولی دست خالی برگشتند چراکه بانک های ملی، ملت و سامان اصلا درجریان موضوع نبودند و به مردم می گفتند بخشنامه ای دریافت نکرده ایم.

حمید محمدی همچنین گفت: از 6 آبان تا سه روز پس از اربعین، اعزامهای عادی عتبات متوقف خواهد بود و بعد از این بازه زمانی روند عزیمت زائران کاروانی از سر گرفته می‌شود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا