اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

بازی کردن در آمل همیشه سخت است

 

مصطفی وند: هنوز بازیکنان جدید با تیم ما به هماهنگی نرسیدند/بازی کردن در آمل همیشه سخت است

کاپیتان تیم والیبال پیام مشهد با اشاره به حضور تماشاگران پرشور آملی در این دیدار گفت: بازی کردن در آمل همیشه برای تیم های مقابل سخت بوده است چون آنها یکی از بهترین تماشاگران را در اختیار دارند.

سعید مصطفی وند کاپیتان تیم پیام مشهد پس از شکست مقابل کاله آمل اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تبریک میگم به تیم کاله که برنده این دیدار شد اما تیم ما هم امروز هماهنگ نبود و برخی بازیکنان نیز درصورتی امروز برای تیم ما بازی کردند که در چند روز اخیر به جمع ما پیوسته بودند اما در مجموع بازی نسبتا جذابی بود.

کاپیتان با تجربه تیم پیام مشهد در رابطه با اعتراض به عملکرد داوری نیز بیان داشت: متاسفانه در امتیازهای پایانی سِت سوم داور به اشتباه خطای پاسور تیم ما را گرفت که نتیجه بازی عوض شد اما خب داور هم مثل بقیه انسان ها اشتباه می کند و این طبیعی است اما وقتی در امتیازات حساس و پایانی اشتباهی رخ می دهد تمرکز بازیکنان و تیم برهم میخورد.

مصطفی وند در پایان در رابطه با بازی های آینده تیم پیام مشهد خاطرنشان کرد:از بدشانسی تیم ما قرعه های بسیار دشواری در هفته های ابتدایی به ما خورد و هفته آینده نیز باید به مصاف تیم یکدست ورامین برویم که واقعا تیم خوبی هستند و از حدود سه ماه گذشته شروع به تمرینات مداوم کردند و بسیار تیم خوب و هماهنگی هستند.

 

علی گرجی پور

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا