اخباراخبار آمل

استادیوم چمران همچنان بلاتکلیف/کسی دلش برای فوتبال آمل نمیسوزد؟!

 

به گزارش آمل زیبا استادیوم نیمه کاره ۵۰۰۰ نفری برمیگردد به روزی که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت در سال ۱۳۸۶ به آمل سفر کرد و دستور اجرای این طرح ۳۶ماهه توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی سازمان تربیت بدنی، از آن زمان آغاز گردید.

از آن به بعد ،زمین شماره دو استادیوم که کیفیت مناسبی هم نداشت مورد استفاده ورزشکاران این خطه قرار گرفت.درست از همان روز بود که فوتبال آمل روند نزولی شدیدی به خود گرفت و کمتر پیش می آمد که نام بزرگی از فوتبال کشور را به خود اختصاص دهد.

این زمین بزرگان زیادی از دیار آرش کمانگیر در رشته هایی همچون دو و میدانی، بوکس، کشتی،والیبال،ووشو و … تقدیم این خاک و مرز و بوم نمود، چرا که این زمین، تنها زمین فوتبال برای مردم این شهر نبود بلکه به جهت موقعیت جغرافیایی که در کنار پایگاه های قهرمانی رشته های مختلف ورزشی داشت، تبدیل به زمین بدنسازی خاطره انگیزی برای ورزشکاران شده بود.

به گزارش خبرنگار آمل زیبا چندی پیش دعوی مبنی بر اینکه،قسمتی از استادیوم سابق چمران آمل، که توسط مالک قبلی آن که پیش از انقلاب اسلامی، این زمین را به سازمان تربیت بدنی سابق، فروخته بود مطرح شد که دادگستری رای بر بازگشت این قسمت از زمین صادر کرده است و متاسفانه شاهد تخریب سالن های بوکس و رزمی آمل بودیم.

اکنون با گذشت ده سال از آغاز این طرح، هنوز ساخت این ورزشگاه نیمه تمام به پایان نرسیده!

شاید این غفلت در پشت پرده پیاده روی های زنان و مردان، پنهان مانده و همه فراموشمان شده ، که هدف چیست و سرمایه ای که برای این زمین خرج شده به جیب چه کسانی رفته است؟!

آیا در سال ۱۴۰۰ که تنها شاید، شاید این زمین به بهره برداری برسد،استادیومی با ظرفیت۵۰۰۰ نفر جوابگوی شهری با جمعیت ۴۵۰۰۰۰ آن زمان خواهد بود؟!

مطمئناً با توجه به ظرفیت های فراوانی که در شهرستان آمل وجود دارد ، نیاز به یک ورزشگاه مجهز در قلب این شهر بزرگ،شدیداً احساس می شود.

شاید یادمان رفته که آمل ما تنها یک ورزشگاه داشت و با نبود جایگزین برای آن، طاقتمان طاق گشته و دیگر صبرمان به پایان آمده…

چه کسی پاسخگو خواهد بود؟!

نویسنده مطلب: سید احمد اکبری – آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا