اخباراخبار آمل

گام بلند آملی ها برای رقابت با مدعیان/شاگردان جوان عطایی در اندیشه برد خانگی

به گزارش آمل زیبا:هفته سیزدهم دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه در شهر های آمل،تهران،ساری،تبریز، پیگیری خواهد شد که تیم کاله مازندران در یک دیدار خانگی و آسان در سالن پیامبراعظم شهر آمل به مصاف تیم انتهای جدولی هاوش گنبد می رود.

6 دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه برگزار می شود که تیم های هاوش گنبد و کاله مازندران از ساعت 17:30 در دومین دیدار نیم فصل دوم و در سالن پیامبراعظم آمل به مصاف یکدیگر می روند.
در این دیدار خانگی شاگردان جوان عطایی کار سختی را در پیش ندارند چرا که در حضور تماشاگران خود میزبان تیم بحران زده هاوش گنبد می باشند و فرصت مناسبی است که آملی ها با کسب یک برد دیگر خود را به جمع بالانشینان برسانند.

تیم هاوش گنبد که با 4 برد و 7باخت و11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارنددر یک بازی خارج از خانه به مصاف کاله مازندران خواهد رفت.
آملی ها نیز هم اکنون با 5 برد و 6باخت و ۱۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و با برنده شدن در این دیدار می توانند جایگاه خوبی را در جدول از آن خود کنند و در مقابل تیم هاوش نیز با برد احتمالی در مقابل هاوش نیز می تواند جایگاه خود را تا رتبه هشتم جدول ارتقا دهد.

نگاهی به دیدارهای گذشته دو تیم;

تیم والیبال کاله آمل در هفته گذشته به شکست 3بر1در مقابل تیم سایپا تهران رضایت داد.
تیم هاوش گنبد نیز در ارومیه بازی را با نتیجه 3بر1 به شهرداری این شهر واگذار کرد.
لازم بذکر است: کاله مازندران یک دیدار معوقه نیز در نیم فصل اول با هاوش گنبد داشت که هنوز هم تکلیف این دیدار مشخص نشده است.

علی گرجی پور-آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا