اخباراخبار آملورزشی

پیروزی آسان شاگردان عطایی در بازی خانگی/گنبدی ها از آمل دست خالی بازگشتند

به گزارش آمل زیبا:
هفته سیزدهم دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه در شهر های آمل،تهران،ساری،تبریز، پیگیری شد که تیم کاله مازندران در یک دیدار خانگی و آسان در سالن پیامبراعظم شهر آمل به مصاف تیم انتهای جدولی هاوش گنبد رفت که در پایان با نتیجه سه بر صفر از سد این تیم بحران زده گذشت.

6 دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه برگزار شد که تیم های هاوش گنبد و کاله مازندران از ساعت 17:30 در دومین دیدار نیم فصل دوم و در سالن پیامبراعظم آمل به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار خانگی شاگردان جوان عطایی کار سختی را در پیش نداشتند چرا که در حضور تماشاگران خود میزبان تیم بحران زده هاوش گنبد بودند و فرصت مناسبی بود که آملی ها با کسب یک برد دیگر خود را به جمع بالانشینان برسانند.

تیم هاوش گنبد با 4 برد و 8باخت و11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و آملی ها نیز هم اکنون با 6 برد و 6باخت و 20 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و با این برد خانگی فاصله خود را با تیم های بالانشین کاهش دادند.

گفتنی است: تیم کاله مازندران یک دیدار معوقه نیز در نیم فصل اول با هاوش گنبد داشت که هنوز هم تکلیف این دیدار مشخص نشده است.

(به قلم علی گرجی پور)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا