اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

پهلوان آملی رکورد جهان را شکست

باستانی کار آملی رکورد سنگین ترین کباده جهان را به ثبت رساند

سامان قلی پور: خوشحالم که با وجود مصدومیت هم موفق به ثبت رکورد خود شدم/امیدوارم که در آینده بتوانم رکورد بهتری را به ثبت برسانم

سامان قلی پور ملکشاه باستانی کار آملی،رکورد سنگین ترین کباده را در ورزش زورخانه ای از آن خود کرد.

سامان قلی پور ملکشاه،باستانی کار آملی در گفتگو اختصاصی با آمل زیبا اظهار داشت: خدا را شاکرم که موفق شدم این رکورد را به ثبت برسانم و با مشکلاتی که اخیرا برای من رخ داده بود توانستم دل مردم شهر و استانم را شاد کنم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه اخیرا در یک تصادف به شدت آسیب دیدم و این سبب شد که نتوانم رکورد بسیار خوب خود را به ثبت برسانم اما خدا را شکر میکنم که با همین دندنه و تاندون آسیب دیده نیز شرمنده دوستان و آشنایان خود نشدم و موفق شدم رکورد بسیار خوبی را به ثبت برسانم.

قلی پور در رابطه با این سوال که چرا از ورزش رزمی به ورزش زورخانه ای و پهلوانی روی آورده است،بیان داشت: با مصدومیتی که برای من اتفاق افتاد تصمیم گرفتم تا از مسابقات رزمی خداحافظی کنم زیرا اگر ورزش رزمی را ادامه میدادم ممکن بود سلامتی من به خطر بیفتد بنابراین تصمیم گرفتم که در ورزشی قدم بگذارم که تکیه گاهش مولا علی(ع)است و تصمیم گرفتم که راه و رسم امام علی (ع) را در پیش بگیرم.

سامان قلی پور ملکشاه رکورد دار سنگین ترین کباده جهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در آینده بتوانم رکورد خود را بهبود ببخشم و مطمئن هستم که من میتوانم به جایگاه واقعی خود در ورزش زورخانه ای دست پیدا کنم.

گفتگو از علی گرجی پور[clear]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا