اخباراخبار آملاخبار مازندران

یادداشت سردبیر: اعضای شورای شهری که نه تنها وعده های انتخاباتی،بلکه وعده های پس از انتخابات را هم فراموش کردند…

به گزارش اختصاصی آمل زیبا،پس از انتخابات شورای شهر پنجم و ورود اعضای جوان و باتجربه انتظار روزهای خوبی برای شهر آمل میرفت.

محمد محمدی، مسعود تسلیمی، فرشید لیتکوهی، غلامحسین شفیع زاده، فرزین محمودی پاتی، خسرو ابراهیم زاده، جهانگیر آذری، فردوس قربانی و قاسم رسولی 9 منتخب شورای پنجم بودند.

این اعضای جدید شورای شهر که با آرای قاطع وارد ساختمان بلوار آزادگان شدند پس از انتخابات در جشن های پیروزی خود که با حضور منتخبین برگزار شد وعده اتحاد و همدلی را میدادند و در تمامی آن روزها بین هزاران شهروند آملی سوگند یاد میکردند که با اتحاد و همدلی و به دور از اختلافات به شهر و شهروندان فکر خواهند کرد.

این وعده ها اما دوام چندانی نداشت و در همان ماه اول بعد از انتخابات جلسات مخفیانه اعضا آغاز شد و هرچه به شهریورماه نزدیک تر میشدیم تیم بستن ها و جلسات بیشتر میشد اما دریغ از حتی یک جلسه 9 نفره!

در این میان برخی منفعت طلبان نیز آتش اختلافات را شعله ور تر میکردند،اوضاع تا آنجایی پیش رفت که هرکس که از راه رسید خودش را لایق شهرداری شهر بزرگی چون آمل میدانست و میتوان گفت به اندازه تمام اعضای شورا یک شهردار کاندیدا بود.

سه ماه از انتخابات شورای اسلامی شهر آمل گذشت و مراسم تحلیف آغاز شد
در مراسم تحلیف تازه اختلافات نمایان شد و مشخص شد،9 عضوی که مدعی اتحاد و همدلی بودند حتی گزینه ریاست شورای آنها نیز مشخص نبود و کسی متوجه نشد شفیع زاده کاندیدا بود یا محمودی پاتی؟!

متاسفانه علیرغم تمامی وعده های پس از انتخابات که داده شد، هیچ اتحادی در کار نیست و روز به روز نیز عدم اتحاد بیشتر نمایان میشود!

آمل زیبا به نمایندگی از تمامی مردم شریف آمل که با هزاران امید به 9 عضو جوان و باتجربه رای دادند هشدار میدهد،
حال این روزهای شورای شهر با وعده های انتخاباتی و پس از انتخابات همه شما منتخبین مغایرت دارد،
پس هرچه سریع تر برای منافع شهری دست از اختلافات و سهم خواهی بردارید و به خدمت برای این مردم فکر کنید نه جایگاه شخصی!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا