اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

یادداشت جواد نیک پرور سردبیر آمل زیبا:آقایان دکتر یوسفیان ملا و سید جعفر رسولی به ورزش شهر توجه کنید،حال ورزش شهرمان خوب نیست!

به گزارش آمل زیبا،این روزها اکثر جامعه ورزش از تصمیم های رییس اداره ورزش گله مند هستند و برخی نیز با رسانه ها درد و دل میکنند.

مهمترین بحثی که طی یکی دوسال اخیر بیش از پیش مردم شهر و جامعه ورزش را آزرده کرده نیمه تمام ماندن استادیوم چمران است،زمین فوتبالی که پس از مشکلات خاصش حالا در اختیار کامل دولت است اما این مکان ورزشی جایی شده برای کارهای فساد،از حضور معتادین گرفته تا…

سالنی هم که در کنار سالن پیامبراعظم قرار بود ساخته شود حالا ماه هاست که نیمه تمام رها شده و کسی هم پاسخگو نیست!

ماجرای بعدی هم جذب دختر اقای رییس در اداره ورزش است ماجرایی که هرگز وی حاضر به توضیح نبود و حتی نخواست شفاف با مردم شهرش صحبت کند که با چه اولویتی دختر ایشان جذب شده است.

اما این پایان قصه پر غصه ورزش آمل نیست،عزل یک رییس متخصص در هیات ورزش های رزمی و حضور فردی که هیچ اطلاعات و تخصصی از ورزش ندارد در این هیات نیز در نوع خود جالب است،البته موضوع دیگری هم که اقای رییس هرگز پاسخگوی رسانه ها نبود موضوع در اختیار گذاشتن یک دفتراختصاصی برای یک هیات خاص ورزشی در داخل اداره ورزش است،البته اینکه هیاتها دفتر داشته باشند بد نیست ولی چرا به یک هیات در داخل اداره ورزش دفتر داده میشود و بقیه خیر،جای سوال است.

البته اقای رییس برای عزل یکی از هیات های مهم شهرستان هم آستین ها را بالا زده،رییس هیاتی که بیش از یک دهه برای ورزش آمل زحمت کشیده و خود از چهره های بزرگ کشوری است،باید دید دلیل اصرار ایشان برای عزل این فرد توانمند و فعال چیست!

همه این موارد و بسیاری ناگفته های دیگر دلایلی است که آقای رییس هرگز حاضر نشد رو در روی خبرنگاران ورزشی شهر بنشیند و در آخرین نشست مطبوعاتی خود نیز تنها برخی از اصحاب رسانه خاص دعوت شدند و باز هم اثری از فعالان ورزشی نویس نبود.

آقای دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و جناب مهندس جعفر رسولی فرماندار محترم شهرستان،اینها تنها گوشه ای از عجایب ورزش آمل است،ورزش آمل حالش خوب نیست و روز به روز بیشتر در باتلاق فرو میرود،چاره کار هم به عقیده خیلی ها شوک به جامعه ورزش است،شاید شوک جدی و انتخاب یک فرد توانمند بتواند وضعیت ورزش آمل را رو به بهبودی ببرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا