اخباراخبار آملاخبار مازندران

همه چیز درباره قتل جنجالی خیابان هراز

 

 

‍ ❌ جزئیات دقیق و تکمیلی از حادثه تیراندازی در آمل

🔷 در راستاى حفظ حقوق شهروندى و رعایت نظم و امنیت اجتماعى و رعایت حقوق کامل اصحاب پرونده به صورت شبانه روزى ؛ با دستورات قاطع بازپرس محترم ، متهم ردیف اول پرونده (ح-ه) خود را تسلیم قانون نموده است ، که در روز جمعه وقت فوق العاده کشیک با انجام تحقیقات از سوى بازپرس مقتدر دادسراى عمومى و انقلاب آمل جناب رستمی ، متهم اصلى پس از انجام تحقیقات و تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفرى بازداشت موقت و روانه #زندان آمل شده است.

🔸 دیگر متهم این پرونده نیز به نام (س-م) خود را معرفى و دو متهم دیگر (س-ح)و(ن-ا) هم صبح امروز خود را به #دادستانى محترم معرفى و تسلیم قانون شده اند .

🔸 تا کنون سه قبضه اسلحه شکارى غیر مجاز و تعدادى فشنگ نیز کشف گردید.

🔸 در ادامه بررسی متهمین پس از انجام تحقیقات مقدماتی بارعایت قوانین و مقررات قانونی و رعایت حقوق شهروندی، پس از تفهیم اتهام با قرار تامین کیفری مناسب امروز به زندان آمل معرفی شده اند.

🔸 رستمی بازپرس مقتدر دادسرای عمومی و انقلاب آمل که مسئولیت رسیدگی این پرونده را بر عهده دارد اعلام نمود با تمامی افرادی که مخل نظم و امنیت و آسایش عمومی شهروندان باشند و با ارتکاب جرائم سنگین و خشن علیه امنیت و آسایش عمومی جامعه و اموال اشخاص اقدام نمایند به صورت قاطع برخورد و بدون شک مطمئن باشند با توسل به قانون و اجرای عدالت به صورت دقیق، سریع و قاطعانه با مجرمین برخورد خواهند شد

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا