اخباراخبار آمل

فرماندهی انتظامی و مسئولان قضایی آمل لطفا اقدامی شایسته نمایید/ روستای مطهر نیازمند توجه ویژه شماست!!

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حسین ابن علی علیه السلام از گذشته تا به امروز به برکت خون شهیدان و نظام مقدس اسلامی پر خروش و پر شور تر از گذشته توسط مردم ولایتمدار ایران و خاصه پایتخت علویان، آمل عزیز پاس داشته می شود.
بدون شک بهره مندی از فیوضات این ایام پر خیر و برکت جز با تامین مناسب امنیت و حضور با آرامش مردم در مجالس عزا و روضه ها امکان پذیر نیست.
یکی از مناطق و روستاهایی که کانون توجه مومنین عزادار و هیات های حسینی (ع) بوده و هست روستای مطهر در منطقه دابو دشت و بقعه و بارگاه ملکوتی یکی از امامزادگان واجب التعظیم می باشد.

متاسفانه بر اساس گزارشات واصله مردمی مدتی است که روستای مذکور پس از آزادی و حضور برخی مجرمین سابقه دار در منطقه تبدیل به پاتوق و محل تردد خلافکاران و مجرمین سابقه دار شده است، تا جایی که اهالی روستا برای حفظ جان و مال خود نمی توانند اقدامی بکنند.

با حضور این اشخاص معلوم الحال که برای مسئولان انتظامی شناخته شده هم هستند متاسفانه در سالهای اخیر این روستا که از امن ترین مناطق آمل به حساب می آمده و اطراف آن دیگر امنیت سابق را ندارد و سرقت های متعددی در چند سال اخیر رخ داده است که آخرین آن مربوط به غروب روز یک شنبه مورخ نهم مهر ماه مصادف با شام غریبان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد که در کمال ناباوری در ساعت اوج رفت و آمد و در مقابل حیاط امامزاده چرخ های خودروی یکی از زایرین آستانه مقدسه که از مدیران دولتی و در سطح ملی هم بودند به سرقت می رود.

مردم و اهالی منطقه از مسئولین انتظامی و قضایی تقاضای جمع آوری و تذکر قاطع و برخورد قانونی با این افراد سابقه دار و شناخته شده را یکبار برای همیشه دارند تا این عذاب نا امنی چندین ساله تمام شود… .

امیدواریم که روش استفاده از این مجرمین به عنوان مخبر و عامل برای شناسایی سایر مجرمین و باندهای تبهکاری به شدت کاهش بیابد چرا که یکی از عوامل اصلی گستاخی و جری شدن همین افراد سابقه دار ارتباط ایشان با ضابطین است که آن را با رفاقت اشتباه می گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا