اخباراخبار آملورزشی

طاهری پور: تیم یکدست و خوبی داریم اما اسیر اشتباهات داوری شده ایم

مدیرعامل باشگاه اکسین گفت: لیگ ایران که از سطح بالا و کیفیت خوبی برخورد است به داوران خوب نیز نیاز دارد.

نوید طاهری پور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اکسین در لیگ یک اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، بر خلاف اینکه تمرینات و اردوی آمادگی پیش فصل را دیر آغاز کردیم اما خدا را شکر می‌کنم که تا الان شرایط خوبی داریم. علیرغم اینکه از 4 بازی 7 امتیاز کسب کردیم من احساس می‌کنم، می توانیم در ادامه امتیازهای خوبی را به دست بیاوریم.
این تیم 60 درصد خودش نبوده، باید از لحاظ بدنی بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازهای کامل را کسب کنیم.
مدیرعامل اکسین البرز اظهار داشت: سیاست کلی باشگاه صعود به لیگ برتر بوده و برنامه خاصی برای جام حذفی نداریم اما بازیکنان با غیرت و تعصب برابر سایپا ظاهر شدند و متخصص جام حذفی را غافلگیر کردند که به همین منظور پاداش ویژه ای برای کادرفنی و بازیکنان در نظر گرفته ایم.
طاهری پور در ادامه گفت: من به این تیم امیدوار هستم، کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار داریم، امیدوارم در پایان فصل به لیگ برتر صعود ‌کنیم.
در هفته پنجم باید در شیراز به میدان رویم، انشاله بتوانیم بازی مقابل تیم برق جدید را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

طاهری پور در پایان افزود: متأسفانه از داوری در این بازی ها راضی نیستم؛ ما تابع نظر داور هستیم اما نباید قضاوت داور طوری باشد که حقی ناحق شود. اگر فیلم بازی‌های ما را نگاه کنید متوجه می‌شوید برابر گل گهر پنالتی ما گرفته نشد ، مقابل ملوان گل ما را مردود اعلام کرد و در برابر سایپا نیز پنالتی ما دیده نشد ، دوبار سرمربی تیمم اخراج شده که دلیل اخراج وی را نمی دانیم و این باعث شده تا تیم ما بشدت ضربه بخورد. امیدوارم که در بازی‌های بعدی تیم داوری شرایط بهتری داشته باشد.

علی گرجی پور – آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا