اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

شاگردان عطایی در اندیشه هتریک در برد خارج از خانه/دربی مازنی ها در ساری برگزار می شود

به گزارش آمل زیبا:
تنها بازی معوقه لیگ برتر والیبال با برگزاری دربی مازندرانی ها در ساری برگزار می شود که تیم کاله آمل به مصاف تیم هم استانی خود،ساری21 خواهند رفت.

عصر یکشنبه از ساعت16در دیداری معوقه تیم والیبال کاله آمل و ساری21 در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این دیدار که به دلایل امنیتی لغو شده بود فردا با حساسیت های زیادی برگزار خواهد شد چرا که تیم ساری علارقم اینکه شانس چندانی را برای حضور در پلی آف ندارد اما در حضور تماشاگرانش تمام تلاش خود را برای برد تیم هم استانی در دربی مازندرانی ها انجام خواهد داد.
بنابراین تیم میزبان با تمام قوا به مصاف کاله می آید و از سوی دیگر نیز آملی ها پس از بردهای خارج از خانه خود در هفته های گذشته به دنبال کسب سومین برد خارج از خانه خود می باشد.

لازم بذکر است:تیم والیبال ساری21 تنها با 4 برد در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت شکست در این دیدار خانگی تقریبا کارشان برای حضور در جمع هشت تیم پایانی و مرحله پلی آف لیگ برتر غیر ممکن خواهد شد و در آنسوی میدان نیز شاگردان جوان عطایی که پس از پیروزی های دشوار خارج از خانه در دو هفته گذشته انگیزه های زیادی برای برد در این بازی حساس خواهند داشت با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

((به قلم علی گرجی پور))

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا