اخباراخبار آملورزشی

شاگردان جوان عطایی با بی تجربگی خود بازی را واگذار کردند/تبریزی ها شکست ناپذیر ماندند

به گزارش آمل زیبا;
هفته‌ نهم لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، تبریز، ساری و ورامین برگزار شد که کاله آمل در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته به مصاف شهرداری تبریر رفت.

تیم کاله آمل از سری مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید حججی ساعت ۱۶ در سالن اقدمی شهر تبریز میهمان تیم شهرداری تبریز بود که در پایان شهرداری تبریز موفق به کسب برد ارزشمند سه بر دو مقابل تیم جوان عطایی شد.

هر دو تیم به خوبی بازی را شروع کردند اما در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه25 بر20 سِت اول را از آن خود کرد.

شاگردان عطایی در سِت دوم این دیدار با تعویض های خوب عطایی فاصله خود را با تیم شهرداری زیاد کردند تا در پایان با نتیجه25بر19 سِت دوم را از آن خود کنند.

شاگردان عطایی که روحیه ای مضاعف برای این سِت پیدا کرده بودند توانستند با اختلاف زیاد و با نتیجه25بر15 سِت سوم را از آن خود کنند.

در این سِت نیز شاگردان عطایی با دریافت های بی نقص خود توانستند فاصله را با حریف تبریزی زیاد کنند اما کم تجربگی بازیکنان جوان کاله سبب شد تا تبریزی ها این سِت را با نتیجه 25بر23 از آن خود کنند تا سِت سرنوشت ساز پنجم برنده این دیدار جذاب و دیدنی را مشخص کند.

در سِت پنجم دو تیم پا به پای هم پیش رفتند که در پایان این تیم شهرداری تبریز بود که موفق شد با نتیجه15 بر13 پیروز این ماراتن حساس شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا