اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

ساروی ها با جنجال هم حریف کاله نشدند/بازگشت شاگردان عطایی به آمل با دست پر

به گزارش آمل زیبا:تنها بازی معوقه لیگ برتر والیبال با برگزاری دربی مازندرانی ها در ساری برگزار شد که تیم کاله آمل به مصاف تیم هم استانی خود،ساری۲۱ رفت و در یک بازی پرحاشیه با نتیجه3 بر1 موفق به کسب پیروزی شد.

عصر امروز از ساعت۱۶در دیداری معوقه تیم والیبال کاله آمل و ساری۲۱ در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری به مصاف یکدیگر رفتند که حواشی زیادیرا در پی داشت.
این دیدار که به دلایل امنیتی لغو شده بود امروز با حساسیت های زیادی برگزار شد و از نکات قابل توجه این دیدار توقف بازی به خاطر توهین و تخلف تماشاگران ساروی به بازیکنان کاله بود که محمد شاهمیری داور بین‌المللی کشورمان با هماهنگی ناظر فدراسیون این دیدار را متوقف کرد و این بازی پس از حدود35 دقیقه توقف با کمک مسؤولان ساری 21 دوباره از سر گرفته شد که در پایان ساروی ها بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند.
لازم بذکر است: اتفاق بحث بر انگیز در آخر این دیدار بود که بازیکنان دو تیم برخورد و درگیری فیزیکی با هم داشتند و بازیکنان کاله با هدایت ماموران نیروی انتظامی در رختکن محبوس شدند چون زمین بازی به میدان جنگ تبدیل شده بود و این یک آبروریزی بزرگ برای والیبال مازندران به شمار می رود که بازی دو تیم هم استانی صحنه های بدی را برای ورزش مازندران رقم زد.

گفتنی است:تیم والیبال ساری۲۱ تنها با ۴ برد در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و با شکست در این دیدار خانگی در منطقه سقوط قرار گرفته اند و در آنسوی میدان نیز شاگردان جوان عطایی که پس از پیروزی های دشوار خارج از خانه در دو هفته گذشته انگیزه های زیادی برای برد در این بازی حساس داشتند با کسب یازدهمین برد خود، 34 امتیازی شدند و در رتبه پنجم جدول ایستادند.

((به قلم علی گرجی پور))

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا