اخباراخبار آملورزشی

روانه کردن دو تیم به لیگ برتر به قیمت منحل شدن کاله جوان/ کارگاه بازیکن سازی کاله جوان در آستانه انحلال!

باشگاه ورزشی کاله مازندران در سال های اخیر با تیم داری هایش در لیگ های مختلف والیبال ،این ورزش را در استان پر جنب و جوش کرد طوری که در ایام برگزاری لیگ برتر در شهرستان های مختلف استان از والیبال و کاله سخن می گویند.

از آن جا که مدیران باشگاه کاله دیدگاه آن ها در مدیریت باشگاه داری به سبک باشگاه های اروپایی بوده،هر ساله دو تیم را روانه لیگ می کنند یعنی تیم کاله مازندران در لیگ برتر با هدایت بهروز عطایی و تیم کاله جوان در لیگ دسته اول به مربیگری احمد فتاح بوده است.

در تیم لیگ برتری کاله که قالب آن اکثرا بازیکنان تیم ملی جوانان ایران هستند و با چند بازیکن بومی دیگر وارد لیگ می شوند البته تیم های که عطایی آماده رقابت های لیگ برتر می کند نتیجه گرا بوده که حاصل آن نتیجه بسیار خوب کاله در لیگ برتر فصل گذشته بوده است.

اما در کاله جوان هر ساله بازیکنان مازندرانی بسیار زیادی جذب می شوند و در لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت می کنند ولی امسال شرایط در تیم کاله جوان به گونه ای دیگری در حال رقم خوردن است.

اخیرا در خبرها شنیدیم که تیم نوشیدنی شمس که زیر مجموعه باشگاه کاله بوده در قالب تیم ملی نوجوانان در لیگ برتر سال جاری شرکت خواهد کرد.

با درج این خبر در رسانه ها از گوشه و کناره های باشگاه خبر از انحلال تیم کاملا بومی و یکدست کاله جوان از لیگ دسته اول به گوش میرسد خبری عجیب که اهالی والیبال استان را به شوک فرو برد.

به نظر اکثر کارشناسان والیبال عدم تیم داری کاله جوان در لیگ دسته اول ،والیبال منطقه ضرر های بسیاری را متحمل می شود چراکه بازیکنان مازنی بسیار از این تیم در آینده نزدیک به والیبال ایران معرفی می شوند.

علی شفیعی که در حال حاضر عضو تیم ملی بزرگسالان ایران است محصول همین تیم کاله جوانی است که در حال منحل شدن است بازیکنانی نظیر شفیعی یا رحمان تقی زاده یا امیرحسین اسفندیار و یا قلیپور…. در کاله جوان بسیار بودند که در حال حاضر در تیم های لیگ برتری توپ میزنند.

بودند و هستند بازیکنانی که باید سالهای آینده از آن ها بشنویم و خروجی تیم کاله جوان باشد.

کاله جوان امسال با توجه به بازیکنان بسیار خوب بومی که جذب کرده است می تواند یکی از مدعیان کسب مقام در لیگ دسته اول باشد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا