اخباراخبار ایرانورزشی

رحمان تقی زاده: امیدوارم بتوانم در تیم ملی بازی کنم/کاله تیم محبوب من است

به گزارش آمل زیبا: رحمان تقی زاده سرعتی زن دو متر و پنج سانتی متری تیم والیبال سایپا و کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران اهل شهرستان آمل است و با درخشش در تیم باشگاهی خود در مسابقات لیگ برتر والیبال توسط ایگور کولاکویچ به تیم ملی بزرگسالان ایران نیز دعوت شد.

در این قسمت بخشی از مصاحبه با رحمان تقی زاده را خواهید خواند:

چی شد که والیبال رو انتخاب کردی؟

من با فراز و نشیب های زیادی رشته والیبال را انتخاب کردم.
ابتدا من در ورزش فوتبال فعالیت می کردم ولی به دلیل شرایط مناسب قدی که داشتم به توصیه خانواده به ورزش والیبال روی آوردم که با لطف خدا و تلاش های فروانی که کردم در این رشته موفق شدم.

اولین مربی رحمان تقی زاده؟

من ورزش والیبال را در آکادمی کاله و در سالن آموزش کاله زیر نظر مربیان این تیم آغاز کردم.

اوج کار رحمان تقی زاده؟

اوج کار من در مسابقات آموزشگاه های کشور با مربیگری آقای یحیی پور بود که به عنوان پدیده قدی در این مسابقات انتخاب شدم.

عامل پیشرفت ؟

اول از هر چیزی لطف خدا شامل حال من شد که تلاش و کوشش شبانه روزی من دیده شود زیرا در ابتدا که وارد عرصه رشته والیبال افت بدنی شدیدی داشتم اما با لطف خدا و اراده قوی که داشتم توانستم به هدفم برسم.
ابتدا وقتی والیبال را آغاز کردم مورد تمسخر افراد قرار می گرفتم اما تلاش و تمرینات اختصاصی مکرری که داشتم سبب شد تا بدین جا برسم و من معتقدم استعداد بدون تلاش و انگیزه و پشتکار هیچ معنایی ندارد.

رابطه صمیمی با فرهاد نفرزاده؟

من علاقه قلبی زیادی نسبت به دکتر نفرزاده دارم زیرا ایشان زحمات زیادی را برای من کشیدند و من توانستم در مقطعی که با ایشان همراه بودم خدمت سربازی خود را بگذرانم و در مجموع دکتر نفرزاده شخص قابل احترامی است.

چرا سایپا؟

پس از پایان خدمت سربازی اولین پیشنهاد من از تیم سایپا بود و با مشاوره هایی که به من داده شد به تیم سایپا پیوستم چون هم مهره های خوبی را جذب کرده بودند و هم یکی از بهترین تیم های لیگ بود اما بلافاصله پس از عقد قرارداد با تیم سایپا پیشنهاد های رنگارنگ یکی پس از دیگری شروع شد.

عدم توافق با تیم کاله؟

بعد از عقد قرارداد با سایپا چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند که یکی از آن ها کاله بود اما چون با سایپا قرارداد داشتم نتوانستم به تیم شهرم بپیوندم و برای تیم محبوب خود کاله بازی کنم.

تصمیم برای بازی در تیم کاله؟

یکی از اهداف و آرزوهای من حضور در تیم کاله و بازی برای تیم شهرم و هواداران پرشور آملی است زیرا من ابتدا کار خود را از تیم کاله و زیر نظر آقای کاظمی آغاز کردم و علاقه زیادی به تیم کاله و شهر آمل دارم.

بهترین مربی آملی ؟

از نظر من بهترین مربی آملی بهروز عطایی است چون هم سابقه خوبی دارد و افتخارات زیادی را برای شهرستان آمل و ایران کسب کرده است و الان نیز یکی از بزرگترین مربیان کشور است.

هدف رحمان تقی زاده؟

بزرگترین هدف ورزشی من بازی کردن در تیم ملی بزرگسالان و حضور در تیم کاله آمل است.

حضور در تیم ملی والیبال ایران ؟

آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی کشورش است و خدا را شاکر هستم گه من در رده های پایه برای تیم ملی کشورم بازی کردم و همراه با تیم ملی مقام های مختلفی کسب کردم و الان نیز به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم اما بالاخره تیم ملی بزرگسالان شرایط خاص خود را دارد و آقای کولاکویچ نیز یکی از بهترین مربیان جهان می باشد و تیم ملی کشورمان از اوضاع بسیار خوبی برخوردار است اما امیدوارم که من نیز روند خوب خود در تیم های ملی را ادامه بدهم.

تاسیس آکادمی در آمل؟

برای انتقال تجارب و دانش هایی که تا به امروز کسب کردیم به والیبال دوستان آملی به کمک دوست خوبم آقای وحید رفیعی آکادمی پدیده را در روستای اوجی آباد آمل تاسیس کردیم تا جوانان آملی را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم.

صحبت پایانی؟

ازشما تشکر میکنم که وقت گذاشتید و پای درد و دل ما نشستین و امیدوارم که سال 97 سال خوبی برای مردم ایران و بخصوص آملی های عزیزباشد و برای من نیز سال خوبی رقم بخورد و بتوانم به اهداف ورزشی خود برسم.

در مقابل چهار کلمه جملات کوتاه بگو;

کاله؟ تیم محبوب من
بهروز عطایی؟ امپراطور
فرهاد نفرزاده؟ دکتر دوست داشتنی
آمل؟ عشق

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا