اخباراخبار آملاخبار مازندرانورزشی

دور چهارم مسابقات شطرنج جام فجر(اکسین کاپ)در آمل پیگیری شد

به گزارش آمل زیبا: دور چهارم بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر یا اکسین کاپ روز دوشنبه در شهرستان آمل برگزار شد.

بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر (اکسین کاپ) با رقابت ۳۵۳ شطرنج باز داخلی و خارجی از ۲۴ کشور دنیا از ۱۴ بهمن تا شنبه ۲۱ بهمن در مجتمع تجاری – رفاهی اکسین آمل در حال برگزاری است.

دور چهارم این مسابقات عصر امروز در مجتمع اکسین آمل آغاز شد و در این دور علیرضا فیروزجاء استاد بین المللی از مازندران وقهرمان رده سنی نونهالان جهان به مصاف محمدحسین طباطبایی ازتهران و استاد بزرگ شطرنج ایران رفت که پس از یک ماراتن چند ساعته این طباطبایی بود که موفق شد شطرنج باز مازندرانی را مغلوب کند.

همچنین قرار گرفتن امیررضا پوررمضانعلی استاد بین المللی شطرنج از ایران با مهره سفید مقابل پاول کارتف استاد بزرگ شطرنج روسیه از دیگر رویداد‌های دور چهارم این رقابت‌ها بود که به نوبه خود جالب توجه بود.

در این دوره از رقابت‌ها ۸۲ شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در ۹ دور و ۲۷۱ شطرنج باز در ۱۱ دور به روش سوئیسی به مصاف هم رفتند.

در سومین دور مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر (اکسین کاپ) در آمل، در گروه (A) یوری کوزوبوف از اکراین و پاول کارتف از روسیه و پویا عیدانی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در جدول گروه (B) تا پایان دور سوم این مسابقات محمود اسکندری، آروین عادلی و فرزین رضایی با کسب بیشترین امتیاز مقام‌های اول تا سوم این جدول را به خود اختصاص دادند.

((علی گرجی پور))

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا