اخباراخبار آمل

درکارگروه پسماند شهرستان آمل تاکید شد:سایت زباله سوز در زمین پاساکش احداث می شود

به گزارش آمل زیبا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل درکارگروه پسماند شهرستان آمل که به ریاست سید جعفررسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و باحضور معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای آمل و امام زاده عبدالله (ع) و روسای ادارات محیط زیست و منابع طبیعی و سایر مسئولین برگزار شد، فرماندار آمل گفت: محل فعلی دفن زباله معضل بزرگی بوده که بیش از چند دهه برای این شهرستان مشکل ساز بوده است، و اینک با تلاش و زحمات دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل و حمایت مقام عالی وزارت کشور و استاندار محترم و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی زمینی که بیش از چندین سال نتوانستیم برای محل دفن زباله تهیه کنیم هم اکنون در حال انجام مراحل قانونی تحویل می باشد.

فرماندار آمل ضمن قدردانی مجدد از همه مسئولینی که در این موضوع تلاش و حمایت نمودند، پشتیبانی و عزم جدی وزیر محترم کشور و استاندار محترم مازندران و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص اعتبار برای احداث سایت زباله سوز در زمین پاساکش را حائز اهمیت دانست و از شهرداری آمل خواست تا هرچه سریعتر نسبت به انعقاد قرارداد و احداث زباله سوز در منطقه پاساکش اقدام نمایند.

سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل فرهنگ سازی زباله را بسیار مهم دانست و افزود: این موضوع باید فرهنگ سازی گردد و تفکیک زباله از مبدأ را در دستور کار قرار دهیم تا بتوان قسمتی از مشکل زباله را مردم خودشان حل نمایند.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در این جلسه با تاکید بر اینکه زمین پاساکش محل دپوی زباله نیست، تصریح نمود: حتما در این مکان سایت زباله سوز احداث خواهد شد.

شهردار آمل ضمن قدردانی از فرماندار ویژه شهرستان آمل بخاطر دغدغه ای که نسبت به حل مشکل زباله دارند، افزود: بسیاری از اقدامات اداری و مطالعاتی منطقه پاساکش صورت گرفته است و با عنایت خداوند این طرح در زمین پاساکش اجرا خواهد شد.

در پایان غلامحسین شفیع زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه پسماندگفت : خدا را شاکریم با پیگیریهای فرماندار آمل و تلاش های دکتر یوسفیان ، امام جمعه و دادستان بحث زمین پاساکش حل گردید و شورای اسلامی وشهرداری هم مانند یک سرباز در حال خدمتگزاری به شهروندان خوب آمل هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا