اخبارجذاب ترین هااخبار آملاخبار مازندرانسرگرمیسلامت

بهره برداری از مجهزترین درمانگاه شبانه روزی مازندران

به گزارش آمل زیبا و نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ، درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل در آستانه میلاد باسعادت پیامبراکرم حضرت محمد (ص) ومیلاد امام جعفر صادق (ع) به بهره برداری رسید.

قربان اسدی مدیر درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل گفت: این درمانگاه شبانه روزی یکی از مجهزترین درمانگاه‌ها در مازندران است که یک طبقه از آن  به آزمایشگاه اختصاص داده شده و ساختمانرادیولوژی بزودی فعال خواهد شد.

وی افزود: این درمانگاه با زیربنای هزار ۳۱۰ متر مربع با ۳ طبقه که برای ساخت آن ۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد و در خیابان اتصالی بلوار مطهری به بلوارامام رضا (ع) در شهرک بسیجیان آمل واقع شده است.

مدیر درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل گفت: این درمانگاه مجهز به ساختمان داروخانه، اورژانس جداگانه زنانه ومردانه، فیزیوتراپی ،پزشک خانواده ، پزشکان عمومی ومتخصص است که با حضور پزشکان متخصص چشم، قلب، داخلی، زنان و زایمان، روان شناس، بینایی سنجی، دندان پزشکی به بیماران مراجعه کننده خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی با داشتن کارت بسیجی فعال (کارت اصل خدمات درمان بسیجیان) از ۵ تا ۲۰ درصد برمبنای تعرفه فرانشیت تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

مدیر درمانگاه شبانه روزی ولایت آمل همچنین با بیان اینکه بخش دیالیز این درمانگاه با ۲۲۲ تخت  یک ماه آینده افتتاح خواهدشد، گفت: فاز دوم بخش دیالیز هم ۲۵ تخت دیگر درحال ساخت است که با افتتاح فاز دوم در ۳ شیفت کاری بهبیماران دیالیزی شهرستان خدمات ارائه خواهد  کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا