اخبارسیاسیاخبار ایران

امیرسلیمانی شهردار آمل:با کاهش درآمد مواجه هستیم/در حوزه حریم آمل کم لطفی صورت گرفت و درحال رایزنی هستیم

به گزارش آمل زیبا , مهندس احمد امیر سلیمانی شهردار آمل در جلسه رسمی شورای اسلامی آمل در صبح روز چهارشنبه مورخ 13/دی/96 درباره اوضاع در آمدی شهر آمل به اعضای شورای شهر آمل هشدار داد :
در آمد شهرداری آمل از تاریخ 96/1/1 تا 96/10/10 حدود 65 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل با کاهش 4 میلیادی روبرو شده است .
شهردار آمل همچنین اضافه کرد :
درآمد حوزه وصول ارزش افزوده با 7 میلیارد کاهش همراه بوده که این حوزه عمده ترین دلیل کاهش درآمد بوده و در حوزه درآمد پوششی با افزایش 3 میلیادی روبرو شده است .
مهندس امیرسلیمانی همچنین متذکر شد :
افزایش درآمد پوششی ناشی از افزایش ساختمانی نبوده بلکه از مدیریت صحیح و برخورد جدی در تمام حوزه های شهری بدست آمده است .
شهردار آمل درباره اصلاح بودجه 97 و 96 بیان کرد :
بودجه اول تصویب شده برای سال 96 حدود 130 میلیاد تومان بود که با اصلاح بودجه انجام شده به 133 میلیاد تومان رسید اما بودجه احتمالی ما تا پایان سال 96 حدود 121 میلیاد خواهد بود که با بحران جدی ای روبرو هستیم.
او در این باره نیز تاکید کرد :
ما در شرایط بحران اقتصادی هستیم و حدود 2 ماه است که دستمزد پرنسل خود را نداده ایم پس مجبوریم در برخی از حوزه ها جدی تر برخورد کنیم .
مهندس امیر سلیمانی درمورد اوضاع وخیم اقتصادی متذکر شد :
تا پایان سال 96 حدود 12 میلیاد تومان هدر رفت داریم به گونه ای که الان قسط بانک و تامین اجتمایی را هم نمی توانیم بدهیم .
وی درمورد این موضوع هشدار داد :
شرایط 97 بسیار مبهم است و پروژه های عمرانی باید با مراقبت بیشتری انجام دهیم اما پیشنهاد من این است که سراغ وام های کلان نرویم و برای خود بدهی در بانک ها ایجاد نکنیم .
احمد امیر سلیمانی درمورد بحث جنجالی حریم آمل و امام زاده عبدالله اذعان داشت :
بنده با شهردار امام زاده عبدالله رابطه خوب و نزدیکی دارم اما در مورد حریم و محدوده آمل و امام زاده عبدالله ما این ادعا را داریم که در حق آمل کم لطفی و ناحقی صورت گرفته و در حال رایزنی جدی در این باره هستیم و در این باره به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.
شهردار آمل درمورد بحث عوارض عمران شهرداری بیان کرد :
این عوارض به دو بخش تقسیم می شود :
1)مردم
2) خدماتی که داریم به مردم می دهیم
مردم بدانند پولی که ما از آن ها می گیریم با اضافه کردن مبلغی از جیب شهرداری دوباره به آن ها خدماتی مانند جمع آوری زباله و… می دهیم .
مسعود تسلیمی درباره بحث ماده صد و در آمد عوارضی اذعان کرد :
در بحث ماده صد اگر بررسی کنیم در کلان شهر ها وقتی ماده صد حکمی می دهد و به مبلغ در می آید بخش های از آیتم های درآمدی آن حذف میشود در صورتی که این عوارض را مردم می پردازند.
پیام فلاح / خبرنگار آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا