اخباراخبار ایران

استخدام فوری ۷۰۰۰ معلم

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود

 

 

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره استخدام‌های جدید اظهار داشت: با وزیر آموزش و پرورش نشستی داشتیم و قرار شد برای مناطقی که نیاز جدی به جذب معلم داریم تا سقف ۷ هزار نفر جذب فوری داشته باشیم.

وی افزود: قرار شد با هماهنگی سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش نقاط بحرانی کمبود معلم که برای مهر ماه نیاز جدی داریم، از سوی آموزش و پرورش اعلام و به فوریت آزمون جذب آنها برگزار شود.

نیروهای غیر رسمی فعلی آموزش و پرورش هیچ امتیاز خاصی برای اولویت در جذب ندارند

رئیس سازمان اداره و استخدامی درباره اینکه آیا نیروهای فعلی و غیر رسمی آموزش و پرورش، در اولویت جذب هستند یا خیر؟ گفت: در قانون به صراحت آمده کسانی که قبلاً با دستگاه‌ها همکاری داشته‌اند، امتیاز ویژه‌ای ندارند؛ الا اینکه تجربه دارند و احتمال قبولی‌شان بیشتر است نسبت به کسی که بی تجربه است و تنها دانشش را دارد؛ لذا قانون تصریح دارد که نباید امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: بنابراین بر اساس آنچه مجوز آن اخذ شده، برگزاری آزمون استخدامی عادلانه با فرصت برابر برای همه است/آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا