اخبارسیاسیاخبار آملاخبار مازندران

ابراهیم زاده سخنگوی شورای شهر:حضور اصحاب رسانه در صحن شورا آزاد باشد/اگر نقدی در مورد وضعیت شهر انجام میشود مردم باید بدانند.

خسرو ابراهیم زاده با انتقاد از تصمیم هیات رییسه مبنی بر عدم ورود آزادانه خبرنگاران به صحن شورای انتخاب گزینشی خبرنگاران بیان کرد :
مگر ما از خانه ملت بالاتر هستم؟خانه ی ملت که صدای مردم هست چطور خبرنگاران آزادانه وارد می شوند ؟؟

سخنگوی شورای شهر در این باره همچنین ادامه داد:
ما در دوره گذشته هنگامی که مهمانانی همچون شهردار را داشتیم شاهد حضور تعداد زیادی خبرنگار بوده ایم و در آن جلسات ما 4، 5 نفر را دعوت می کردیم قبول کنید که شاهد حضور فعال خبرنگاران بوده ایم نه اینکه خبرنگار بیاید اینجا یک ساعت انتظار بکشد .

ابراهیم زاده همچنین تاکید کرد : من در جلسات گذشته اعلام.کرده بودم که هیات رییسه و اعضای محترم شورا خواهش میکنم حضور خبرنگار ها را داشته باشیم و به ان ها اطلاع رسانی بکنیم , شاید بعضی از خبرنگاران که بصورت گزینشی دعوت میکنید نتوانند حضور پیدا کنند .
سخنگوی شورا شهر درمورد نقد اصحاب رسانه از وضعیت شهر و شهرداری گفت :
اگر نقدی درمورد وضعیت درآمدی شهر و شهرداری و شورا و … انجام می شود باید مردم بدانند و از وضعیت شهرشان اطلاع داشته باشند.

ابراهیم زاده در پایان سخنانش درمورد حضور خبرنگاران فعال در صحن شورا بیان کرد:
ما الان حدود 70 خبرنگار در آمل داریم اما باید ببینیم چند خبرنگار فعال هستند و اگر قرار باشد گزینشی باشد باید از این افراد دعوت به عمل بیاید، نه از افرادی که هیچ فعالیت خبری شهرداری و شورا نکرده است.
پیام فلاح / خبرنگار آمل زیبا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا