اخباراخبار آملورزشی

آملی ها در فوتبال تیمداری میکنند؟!/بی تفاوتی مسئولین آملی مانع از انتقال اکسین شد

به دنبال تشدید اختلافات میان مسئولان اکسین با مدیران استانی در شهر کرج احتمال اینکه در نیم فصل دوم اتفاقاتی بیفتد زیاد شده است.

اکسین که مدیریت آن با دکتر طاهری پور آملی است، تصمیم خود را گرفته است که تیمش را به استان دیگری انتقال دهد. پس از تنش هایی که به دلیل عدم اقبال عمومی نسبت به این تیم در کرج ایجاد شده است تیم اکسین در نیم فصل به استان دیگری منتقل خواهد شد.

گمانه زنی هایی شنیده می شود که اکسینی ها که در آمل سرمایه گذاری کرده اند و چند برنامه جدی دیگر هم دارند، در صدد حضور در خانه هستند اما مشکل اساسی این است که مسئولان آملی هم اشتیاق چندانی نشان نمی دهند!

از سویی دیگر منبعی موثق در این تیم تایید می کند که گفتگوهای اجمالی با مقامات عالی رتبه آملی صورت گرفته و تاییدیه ها داده شده و هماهنگی ها صورت گرفته ولی به دلیل مشکلات مرتبط با ورزشگاه هنوز تصمیم قطعی برای این اقدام گرفته نشده است.

آنقدر قرار و مدارها برای انتقال اکسین مخفی مانده و بی سر و صداست که می ترسیم این تیم به بهانه نداشتن زمین برای بازی و همچنین بی تفاوتی مقامات شهرستان آمل، به مازندران نیاید و روانه استانی نزدیک به مازندران شود که تیمی در لیگ یک ندارد و اکسین هم امتیازاتی برای بسط سرمایه گذاری ها و برنامه هایش به استان های دیگر دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا